Vitabrid C Dual maska

01.12.2020
Vitabrid C Dual maska
Vitabrid C Dual maska

Od kórejskej značky Vitabrid C som vám už hodila recenziu na šampón proti lupinám, ktorý bol ozaj skvelý a nedalo mi, zadovážila som si aj túto Dual masku. Práve teraz, keď býva také sucho v miestnostiach z kúrenia som cítila, že nestačí len hydratačné sérum a krém, ale chce to ozaj riadnu dávku hydratácie a výživy. Priznám sa, že nepatrím k veľkým fanúšikom takýchto masiek, lebo to považujem za tvorbu odpadu. Preto si kupujem takéto masky veľmi veľmi málo, no potom musí stáť za to.

Maska obsahuje:

  • Vitabrid CG (aktívny & stabilizovaný Vitamín C) + Peptibrid®- Zvýšenie elasticity pleti, regenerácia, anti-oxidačné účinky. Rozjasnenie.
  • Hĺbková hydratácia: Trehalose + Betaine + Hyaluronic acid + Allantoin-Delivers (kyselina hyalúronová)
  • 3-zložkový výťažok z rastlín: Vitamin Tree Callus Extract (stromový extrakt) + Pomegranate Callus Extract (extrakt z granátového jablka)+ Raspberry Callus Extract (extrakt z malín)-antioxidačná ochrana
  • Niacinamide + Adenosine, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Pentapeptide-4, Acetyl Hexapeptide-8, Resveratrol, Ubiquinone (Coenzyme Q10) - vyhladzovanie vrások.

Má vynikajúci hydratačný a vyživujúci účinok. Ja som si ju dala po lete, keď som cítila, že moja pokožka by si zaslúžila niečo viac a teraz viem, že určite by som si ju dala aj po dlhom cestovaní, hlavne keď lietam a teraz v zime, keď ešte prídu tie hnusné mrazivé dni.

Masku som si dala na očistenú pleť a nechala pôsobiť 20 minút, trepem, bolo to 30 minút, lebo som cítila pod ňou taký príliv vody zo studne na moju pleť a cítila som ako mi dobre robí. Keď som si dala dole masku, tak výrobca odporúča ju neoplachovať, len vmasírovať. Tak som tak aj urobila, ale to na noc nerobte.  Skôr cez deň alebo večer pár hodín pred spaním, ok, ale na celých 8 hodín je to nepostačujúce, alebo dajte nejaký olejček, to si viem predstaviť skôr, a tak ísť spať.

Táto maska, je vynikajúca hydratačná bomba a tak ako ten šampón bol skvelý, tak aj túto masku musím fakt vychváliť.

Ja som masku kúpila za 8€ v Pop-up Store, ale, som viac pátrala po zložení a naďabila som priamo na stránku vitabridc, kde je teraz len za 3€, tak, ak by ste ju chceli kliknite TU

Iné recenzie na produkty značky Vitabrid C

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky