Šampón na vlasovú pokožku Vitabrid C¹²

02.02.2020
Šampón Vitabrid C12
Šampón Vitabrid C12

Viete, prečo som dala do úvodného obrázka pierka? Presne tak sa cítim, teda moja hlava po tom, čo si ju umyjem týmto šampónom. Ako pierko. :) Je to až chladivý pocit, ale veľmi príjemný. 

Šampón mi bol odporúčaný v predajni Pop Up Store v Auparku a ja som im na to skočila. No, či v dobrom sa dozviete tu nižšie :) 

Šampón je určený na uzdravenie vlasovej pokožky hlavy. Stará sa aj o kompletnú výživu vlasov. Obsahuje stabilizovaný vitamín C pre tvorbu kolagénu a zamedzenie vypadávaniu vlasov, vitamín E, kyselinu salicylovú pre regeneráciu pokožky hlavy, vytvára zdravé prostredie pre rast vlasov a mentol, ktorý dodáva sviežosť.

Nanáša sa klasicky na mokré vlasy a vďaka jeho dobrej penivosti, stačí naniesť len trošku. Odporúčam si ním umyť hlavu 2x. Keď si hlavu šampónujete druhýkrát, premasírujte si pokožku. Pena je tak hustá a bohatá, že sa prechádzam po byte počas masírovania a pena skvele drží. Masírovaním lepšie aktivujete zložky a podporíte uzdravenie pokožky. Vďaka pridanému mentolu budete pri oplachovaní cítiť príjemný chlad a sviežosť. Po riadnom zmytí šampónu odporúčam výživný kondicionér alebo masku na vlasy. Je to preto, lebo síce cítim svoje vlasy pevnejšie ale aj suchšie. 

Lupín a nepríjemných chrastičiek som sa zbavila už po 4 umytiach vlasov týmto šampónom a aj, keď som ho kúpila na začiatku decembra, stále z neho mám a používam ho.

Takže na záver len toľko, že som mu na túto kúpu skočila a dobre, že sa tak stalo :) Naviac som dostala aj darček a ten som využila okamžite ako som došla domov a bol bombový, ale o tom nabudúce.

  • Šampón som kúpila v predajni Pop Up Store v Auparku, prípadne sa dá kúpiť priamo na webe TU
  • Objem: 300 ml
  • Cena: 25,50€
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky