Denný a nočný krém Royal Skin od Happy Valley

01.09.2019
Denný a nočný krém Royal Skin
Denný a nočný krém Royal Skin

Veľmi sa mi páči, že v tejto dobe si môžete kúpiť čokoľvek z akéhokoľvek kúta sveta. Keď aj nenájdete svoju krajinu, väčšinou sa dá s dodávateľom alebo výrobcom dohodnúť. Dnes chcem predstaviť novozélandskú značku Royal Skin, ktorá pochádza z rodinnej firmy Happy Valley, 

Na Vianoce 2018 mi prišiel domov veľký 6 kg balík od môjho partnera a v ňom bola kozmetika, čokolády Whittakers, rôzne sušienky, manukový med, feijoove džúsy. bonboniéra a marmite (drožďová nátierka). V liste napísal, že je to vlastne príprava na môj príchod. 

Poďme však ku samotnej kozmetike a teda ku krémom, ktoré som odskúšala a musím sa priznať, že už som si medzitým kúpila ďalšie. Momentálne od tejto značky testujem aj bieliaci krém na pigmentové škvrny.

Denný rozžiarujúci hydratačný krém - obsahuje manukový med 15+UMF, materskú kašičku a sladký mandľový olej. Krém má veľmi jemnú textúru, ktorá sa ľahko nanáša na pleť a veľmi rýchlo sa vstrebáva. Je vynikajúcim podkladom pod make-up. Má prírodnú veľmi príjemnú vôňu. Celý deň mi hydratuje pleť a je po ňom veľmi hebká. Hlavne to cítiť pri večernom čistení pleti ako je kĺzka a jemná na dotyk.

Nočný omladzujúci krém - čo sa týka zloženia tohto krému, je rovnaký ako pri dennom kréme avšak podiel daných ingrediencii je odlišný. Je to hlavne cítiť na konzistencii, ktorá je krémovejšia až hutnejšia ako denný krém. Keď si ho nanášam na pleť tak niekedy cítim ako mi ho doslova pije pleť. Ráno cítim ako sa pleť upokojila, je hydratovaná, hladučká na dotyk a cítim vypnutie pokožky.

Stalo sa mi už zopárkrát, že som sa viac vyhádzala. Bolo to spôsobené stresom, jahodovými dňami alebo nevhodnou kozmetikou. Vždy som sa však mohla spoľahnúť na tieto krémy, ktoré mi veľmi rýchlo pleť upokojili a vyhladili.

Ak ste sa práve prvýkrát stretli s názvom manukový med, tak TU si môžete o ňom prečítať viac. Mimochodom na pokožku má hĺbkové hydratačné a upokojujúce účinky.

Sú to moje najobľúbenejšie krémy, aké som kedy mala a som veľmi vďačná partnerovi, že ma s touto značkou zoznámil. 

97% tejto kozmetiky má prírodné zloženie a jeho kvalitu si budete môcť pozrieť na Codecheck TU. 

  • Kúpiť sa dajú na stránke Happy Valley TU
  • Objem krémov: 50 ml / 1ks
  • Cena denného krému: 25 NZD /14,30€
  • Cena nočného krému: 27 NZD / 15,45€

Kupovali ste si už kozmetiku zo zahraničia alebo preferujete radšej slovenské a české e-shopy?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky