Čistiaci gél Fresh Lemongrass Garnier BIO

19.09.2020
Čistiaci gél Fresh Lemongrass Garnier BIO
Čistiaci gél Fresh Lemongrass Garnier BIO

Keď som ešte nepoužívala prírodnú kozmetiku, Garnier patril do mojich políc v kúpeľni a mala som ho veľmi rada. O to viac ma potešilo, že nezaostali medzi inými veľkými značkami a sú už aj BIO. Už ste  mohli spatriť moju najobľúbenejšiu papájovú masku/kondicionér/balzam na vlasy medzi recenziami.

Čistiaci gél na tvár obsahuje organický esenciálny olej z citrónovej trávy, aloe vera, organickú vodu z nevädze a glycerín. Vďaka zlpženiu odstraňuje prebytočný maz a je ideálny na normálnu až zmiešanú pokožku. Vonia krásne po bylinkách a má krásny citrusový záver.

Gélom som si umývala pleť 2x, pretože som nemala po prvom použití pocit čistej pleti, čo sa mi aj potvrdilo. Prvýkrát si s ním zmyjem hrubú nečistotu  (make-up, krém, sérum, prach) a to len napením vo vlhkých  prstoch a mierne prejdem po tvári. Keď čistím druhýkrát, tak buď krúživými pohybmi prejdem pleť, až kým nepení alebo dám na kefku na tvár a prejdem ňou. Opláchnem studenou vodou a rýchlo dám tonikum alebo rovno sérum na pleť.

Ak som spomalenec, tak cítim, že som si pleť trochu gélom presušila, preto určite striekajte na tvár to tonikum, nech nestratíte vodu z pleti.

Aj napriek tomu, že som si umývala pleť 2x a ráno 1x týmto gélom vydržal 1,5 mesiaca, čo je veľmi dobré na to, aké je to malé balenie.

Bola som spokojná s konzistenciou, aj účinkom na to, že to je gél.

Určite niekedy vyskúšam aj iné produkty z rady BIO, veď ich majú celkom dosť.

Garnier BIO
Garnier BIO
  • Kúpila som ho v DM drogérii
  • Objem: 150 ml
  • Cena: 4,49€

Iné recenzie na Garnier produkty

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky