Papájová maska na vlasy Garnier Fructis

01.04.2020
Papájová maska na vlasy Garnier
Papájová maska na vlasy Garnier

Z tejto masky mám už druhé balenie. Prvýkrát som sa s ňou stretla na Novom Zélande a vedela som, že sa objaví aj na Slovensku. Viete ju použiť ako masku, ako kondicionér alebo ako ošetrujúci balzam.

Garnier prišiel na trh s touto maskou vo viacerých verziách: Aloer Vera, Macadamia, Banana, Goji a táto Papaya. Ja som si doteraz kúpila len papayu, lebo mi príjemne vonia. Exoticky a pritom nie prehnane.

Garnier Fructis Hair Food masky
Garnier Fructis Hair Food masky

Obsahuje až 98% prírodných ingrediencíí, je vegánska, a aj to ma motivovalo siahnuť po tomto prípravku. Ja túto masku používam ako kondiconér. Nanesiem na mokré vlasy a vmasírujem. Po cca 1-3 ju poriadne zmyjem vlažnou vodou. Vďaka tejto maske sa mi vôbec neštiepia a nesušia končeky vlasov ako som mávala kedysi. Vlasy sa ľahko rožčešú a dokonca sa veľmi rýchlo dajú dokopy aj po dovolenke pri mori. 

Veľmi pre mňa dôležitá vec je, že nesvrbí ma z nej moja atopická pokožka hlavy a nezaťažuje jemné vlasy a majú objem aj po vysušení na prírodnom alebo fénom.

Skvelý produkt a určite sa ho len tak nevzdám a vyskúšam aj iné verzie.

  • Kúpila som ho v Countdowne na NZ a v Teta drogérii na Slovensku
  • Objem: 390 ml
  • Cena: 5,79€
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky