Zvlhčovač vzduchu HU4803/01 PHILIPS

02.07.2019
Zvlhčovač vzduchu Philips
Zvlhčovač vzduchu Philips

Značku Philips mám veľmi rada, nakoľko mám od nich aj iné výrobky a vždy som bola s nimi maximálne spokojná. Šla som po dlhšej dobe kúpiť zvlhčovač a samozrejme prezrela som kopu recenzii a preštudovala nové technológie.

Chcela som v spálni (14 m2) minimálne 45% vlhkosť a žiadne stopy z tvrdej vody.

Philips prišiel s ohromnou technológiou NanoCloud, ktorá ničí baktérie, nerobí mokré ani biele škvrny, senzorom vlhkosti, nízku spotrebu vody a samozrejme účinné zvlhčovanie.

Veľmi sa mi páčila prezentácia produktu a dizajn ani nehovorím. Je to najkrajšie nadizajnovaný zvlhčovač. Samozrejme koľko ľudí, toľko chutí.

Vbehla som do NAY-ky v Avione a kúpila som ho celá natešená, že si budem, ako bábätko spinkať vo vlhkej miestnosti.

Ja patrím medzi poctivcov, ktorí čítajú návod, aby som náhodou niečo nedoto toto...

Prvú noc som cítila, že vzduch je akýsi iný, fakt čistejší a vlhkosť bola maximálne 32%. Nastavených bolo 45%. Druhú noc som zvýšila na 50%, že možno, keď zvýšim, tak sa hádam posnaží a dá zo seba viac. Aj dal na 37%.

Podotýkam, že okná boli zavreté.

Síce som mala každý deň čistučký vzduch, ale na 14m2 to bolo naňho veľa a nezvládol naplniť moje požiadavky.

V rámci 8-dňovej lehoty na vrátenie poputoval späť do obchodu a vymenila som ho za iného.

Podľa mňa by bol lepší do menšej miestnosti max 10m2. Tú čistotu vzduchu oceníte, to sa mi na ňom fakt páčilo a nečakala som taký rozdiel.

  • Zvlhčovač som kúpila v NAY v Avione
  • Cena: 119 €

Budem rada, keď napíšete tiež svoje skúsenosti so zvlhčovačom, či už to je tento, alebo iný.

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky