Vlhkosť vzduchu v interiéri

14.06.2019

Už od mala, keď otvorili prvé Metro v Rakúsku sme v zime používali zvlhčovač vzduchu počas vykurovacieho obdobia. Dávali sme doň aj rôzne olejčeky, aby sme mali uvoľnené dutiny. Potom po nejakej dobe sa zvlhčovač odložil, lebo vadil mojim sestrám. 

Keď som sa odsťahovala, zvlhčovač šiel bývať so mnou, kým neodišiel do elektronického neba a fakt som sa mala s ním vynikajúco. Potom prišlo moje najhlúpejšie obdobie. Nový zvlhčovač som si nekúpila a ja trúba som mala permanentne presušenú pokožku, oči som ráno nevedela otvoriť a v hrdle ma sužovalo neskutočné sucho až bolesť.

Našťastie som sa umúdrila a, keď som si kúpila druhý byt, tak začal môj nový život. Milujem kvety a nachádzajú sa v celom byte. Medzi nimi nechýba lopatkovec, ktorý úžasne prefiltroval vzduch od všetkého smradu z nového nábytku.

Prečítala som milión článkov aká vlhkosť vzduchu je vhodná a, ako treba zvlhčovať. 

Ideálna vlhkosť v byte je 45-55%. Veľmi pomáhajú kvety, akvárium a samozrejme zvlhčovač.  

Kúpila som si meteorologickú stanicu Hyundai WS 2020 za 12,90 € na hej.sk so zabudovaným vlhkomerom a sama som si vyskúšala na sebe, kde je moja znesiteľná hranica vlhkosti a v tých článkoch mali veruže pravdu. 

Odkedy mám správnu vlhkosť v byte, mám omnoho kvalitnejší spánok, pokožka sa nepresušuje a dýcham obomi nosnými dierkami. Aj vstávanie je príjemnejšie a kvetom to len prospieva. 

Mám doma zvlhčovač a nie prvý, ale o tom, ktorý mi vyhovuje sa dozviete priamo v recenzii k danému zvlhčovaču.

Tiež trpíte v období sucha? Čo preto robíte? Aká je pre vás ideálna vlhkosť ovzdušia?


© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky