Univerzálny čistič s vôňou levandule Method

20.06.2019
Univerzálny čistič Method
Univerzálny čistič Method

Jeden z mojich najobľúbenejších prostriedkov v domácnosti a to práve vďaka tej levanduľovej vôni, ktorou mi krásne prevonia byt. Je univezálny a ja ho používam na bežne utieranie prachu z nábytku, parapiet, umývanie stolov a podobne. 

Naviac sa mi vďaka tej vôni nezdržujú v byte žiadne chrobáky, ani komáre a odoženie všetky mole, ktoré majú zálusk na moju komoru alebo šatstvo.

Určie ho odporúčam všetkymi desiatimi a určite nebudete ľutovať. 

Za mňa má jeden mínus a to ten, že nemá moc silné čistiace účinky a teda vôbec mi s ním nejde umyť špina z keramickej varnej dosky alebo podobné hrubšie znečistenia. 

Obal má z recyklovaného plastu.

Je aj na stránke CODECHECK, tak pridávam info o jeho kvalite TU

Kúpila som ho v DM drogérii

Objem: 828 ml

Cena: 3,89 €

Aj vy ste už vyskúšali tento čistič?


© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky