Tuhý levanduľový šampón Two

02.11.2020
Tuhý levanduľový šampón Two
Tuhý levanduľový šampón Two

Nenechajte sa zmiasť názvom značky TWO, pretože ide o slovenskú značku. Áno dlhšie som sem nedala recenziu, ale tak kopa práce ma zahltila a myslím, že po dlhšej odmlke začať práve slovenským výrobkom, je ozaj dobrý návrat.

Ja patrím k osobám, ktoré sú skeptickejšie voči tuhej kozmetike, a to skrz to, že mám obavu, že mi budú vysušovať už aj tak dosť suchú pokožku a dráždiť ju. Tento šampón som dostala na meniny, ktoré som mala v apríli a na rad sa dostal pred 2 mesiacmi. No čítajte ďalej a uvidíte, že či môj skepticizmus bol potvrdený alebo vyvrátený.

Šampón je určený na rýchlo mastiace sa vlasy a proti lupinám. Obsahuje olivový olej, extrakt z morskej riasy, žihľavu, vŕbu, íl, sľudu, vodu, tenzid z kokosového oleja a samozrejme levanduľový olej. Už v minulosti sa mi osvedčili výrobky s obsahom ílu a vŕby ako fakt účinné proti lupinám, takže tu sa už môj skepticizmus trochu začal lámať.

Môj prvý tuhý šampón a už na prvý dojem veľmi pekne penil. Pošúchala som ho po vlasoch a bohatá pena bola na svete. Krásne vonia a vlasy dôkladne umyje. To dôkladne je fakt dôkladne. Po umytí vlasov týmto šampónom sú také iné, ako keď si ich umývam bežným tekutým šampónom. Nie sú šmykľavé, také drsnejšie a vysušenejšie. Preto vždy dávam, a to po každom umýtí vlasov ešte kondicionér. Sťažnosti však na tento šampón nemám.Nedráždi mi ani pokožuk hlavy a netvoria sa mi lupiny. Za mňa skvelý šampón.

Vďaka švagrinke, ktorá mi tento šampón dala, som zbúrala predsudky voči tuhým šampónom. Je to ekologickejšia a určite kompaktnejšia forma. Žiadne fľašky, len recyklovaný papier v ktorom je balený a  nízka hmotnosť.

Používam ho 2 mesiace a stále ho mám. Už je menší a rozlomil sa mi v rukách, takže podľa tých kúskov mi vydrží ešte asi 2 týždne.

  • Značka má svoju stránku TU
  • Gramáž: 85g
  • Cena: 9,50€

Aj vy ste si obľúbili tuhé šampóny? Ktoré a akej značky?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky