Toner v spreji so šípkou Essano

18.10.2019
Toner Essano
Toner Essano

Značka Essano je mnou riadne otestovaná a nehovorím len o telovej kozmetike ale aj pleťovej. Musím sa priznať, že už recenzované telové mlieko patrí medzi top telové mlieka. Priznám sa, že som si zakúpila od tejto značky ešte aj pleťový nočný krém, ktorý sa divne šuveril na pleti. Uvedomujem si, že slovo šuveriť asi neexistuje, ale viete čo chcem povedať :) minimálne ja sa tak tvárim, že mi rozumiete. No a ešte som mala od nich kurkumové sérum, ktoré mi extrémne vysušovalo pleť a zanášalo póry.

Tento toner je iná pesnička. Je bombastický a minula som ho za dva týždne, tak rada som si ho dávala na tvár. Krásne hydratuje, upokojuje pleť v suchom prostredí a tá vôňa je úžasná. Proste šípková ruža je top a im táto rada fakt vyšla.

Vôbec nezanáša pleť a určite ho odporúčam všetkými 20-timi prstami. Stačí zájsť tu za roh na Nový Zéland :)

  • Kúpila som ho v reťazci Countdown
  • Cena: 14 NZD / 8,33 €
  • Objem: 75 ml 
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky