Telový peeling Ritual of Ayurveda

25.07.2019
Telový peeling Rituals
Telový peeling Rituals

Pred rokom a niečo, som dostala krásne darčekové balenie Ritual of Ayurveda. Netušila som, že sa tak rýchlo namotám na tieto produkty. Čo je ešte lepšie, že darcovia úplne trafili môj typ pokožky. 

Rituals má peelingy so soľnými alebo cukrovými čiastočkami. Tento peeling obsahuje himalájsku soľ, indickú ružu a mandľový olej. Soľ krásne prečistí a dezinfikuje pokožku, ruža ju upokojí a zvláčni a olej ju zregeneruje a zlepší jej elasticitu.

Skutočnosť o mojej pokožke a problémoch s ňou

Ja mám dosť vážne problémy na chrbte. Veľkým výkyvom hormónov sa mi pred 6 rokmi začali robiť vyrážky, ktoré sa menia na chrasty a potom sa hoja do pigmentovej škvrny, ktorá mizne rok a možno aj dva. Kúpanie v mori a slnenie mi veľmi pomáha a urýchľuje proces hojenia. Najlepšie by bolo absolvovať pri mori takúto kúru aspoň pol roka, možno rok, aby sa dala pokožka komplet do poriadku. Naviac mám suchú pokožku a, keby som si v zime nekrémovala nohy, tak z nich sneží. Píšem to, preto, aby ste pochopili, ako na mňa účinkoval daný peeling.

Skúsenosť s peelingom

Ja sa poriadne vyumývam a až potom si robím peeling, aby som si nezaniesla nečistoty do pokožky. Keď si nanesiem peeling na pokožku, tak chvíľu počkám, aby sa soľ trochu uvoľnila. Potom si vymasírujem celé telo. Počas masírovania peelingom cítiť úžasnú sviežosť, ktorá pretrváva aj po ňom. Je to až chladivý pocit. Nesťahuje pokožku, ale práve naopak ju úžasne zvláčňuje. Chrbát ma dosť štípe práve z tej soli, ale vyplatí sa, lebo potom vidím, ako sa mi krásne hojí. Peeling je trochu drsnejší a stačí ho naozaj málo. Zmyjem ho vodou a cítim, ako mám na sebe jemnú vrstvu oleja. Niekedy sa nemusím po ňom ani natierať. 

Mala som už rôzne peelingy, ale tento je zatiaľ najlepší a ja trúba som si ho nevzala sem na Nový Zéland. 

Zatiaľ som neskúšala iné peelingy značky Rituals, ale verím, že budú také dobré ako tento.

Kvalita zloženia z Codecheck TU

  • Peeling sa dá kúpiť v Auparku, v Pandorfe v AT alebo na webe TU
  • Objem: 450 g
  • Cena: 17,50 €

Vyskúšali ste už aj vy niektorí z peelingov značky Rituals?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky