Telové mlieko so šípkovým olejom Essano

02.09.2019
Telové mlieko Essano
Telové mlieko Essano

Musím povedať, že celkom sa mi darí kupovať kozmetiku na Novom Zélande. Tu je veľmi obľúbená kozmetika Essano pre jej jednoduchú dostupnosť a aj cenu. Zo začiatku som mala dosť obáv, že či tu nájdem niečo vhodné na svoju pokožku a teraz vidím, že je tu naozaj dosť dobrej kozmetiky.

Ich hlavnou zložkou je práve šípkový olej, no postupne začali vyrábať aj rady s obsahom kokosového oleja, kurkumy, kelu, vanilky a podobne. 

Týmto telovým mliekom som trafila do čierneho. Tak ako píšu, že je intenzívne hydratačné je pravda. Je veľmi príjemné na telo a úžasne vonia. Vždy, keď som sa ním natrela, tak partner sa na mňa usmial a povedal ako krásne voniam. Skvelé na suchú citlivú pokožku, teda na mňa ako stvorené. Určite si ho ešte kúpim, pretože je nielen lacné, ale fakt vynikajúce.

Mlieko neobsahuje len šípkový olej, ale aj aloe vera, jazmín, bambucké maslo, jojobový olej, kyselinu mliečnu a iné. Uvádzajú, že 98,3% z celkového množstva zložiek je prírodného pôvodu a 10,7% všetkých zložiek pochádza z ekologického poľnohospodárstva.

Kvalita zloženia tohto mlieka je už aj na stránke Codecheck  TU

  • Kúpila som ho v obchodnom reťazci Countdown
  • Objem: 400 ml
  • Cena: 17 NZD / 9,72€

Ja mám osobne veľmi dobré skúsenosti so šípkovým olejom, Skúšali ste ho už aj vy?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky