Telové mlieko Oil Intense Barnängen

29.04.2020

Keď mi nesadne nejaké telové mlieko alebo pleťový krém, tak buď ich posuniem alebo použijem na nohy. Možno to tak robíte aj vy, dajte vedieť. :D Švédska kozmetika Barnängen sa nachádza v DM drogérii a neviem ani prečo, nejak som verila, že môže byť fajn. Bola založená v roku 1868 a neustále pracuje na vylepšení svojich produktov.

Majú 5 druhov telových mliek a ja som už minula jedno balenie a druhé je asi v polovici. Presne takto som dopadla. Kúpila som si presne to, ktoré je na obrázku Oil Intense a je fakt vynikajúce.

Obsahuje olej z divokej ruže, ktorá regeneruje a upokojuje veľmi suchú pokožku. Je skvelé aj na atopickú pokožku ako mám aj ja. Po sprche, keď ma začne ťahať pokožka a nepríjemné svrbieť až bolieť, mi ju toto mlieko veľmi rýchlo upokojí a dodá pocit vláčnosti.

Má redšiu konzistenciu ako bežné mlieka. Ľahko sa nanáša a stačí ho naozaj málo.

Všetky mlieka obsahujú špeciálnu prísadu Cold Cream s obsahom ružovej vody, včelieho vosku a lipidov. Je navrhnutý tak, aby chránil a ošetroval pokožku.

Mlieko môžete používať aj v najsuchšej zime a verte, že nebudete cítiť žiadne pnutie pokožky behom noci či dňa.

Kúpila som ho v DM drogérii

  • Cena: 6,99 €
  • Objem: 400 ml
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky