Telové maslo z bambuckého masla pomaranč a chilli Organique

15.12.2020
Telové maslo z bambuckého masla pomaranč a chilli Organique
Telové maslo z bambuckého masla pomaranč a chilli Organique

Aj v Chorvátsku sa dá vynájsť, keď neviete zohnať kozmetiku podľa svojich predstáv. Ja som využila chorvátsku stránku parfumérie Douglas. Nebudem klamať a rovno sa priznám, že som tam objednala 2 telové produkty, až 4 sprchovacie peny a jeden odličovač. Organique je poľská prírodná značka a majú ozaj veľmi zaujímavý sortiment. Patrím k milovníčkam kvalitných telových masiel a kombinácia pomaranča a chilli ma veľmi lákala.

Začnem zložením, ktoré obsahuje až 98% prírodných ingrediencií, a to bambucké maslo, včelí vosk, sójový a avokádový olej, olej z jadier hrozna, squalán a iné. Je parfumované, tak sa pripravte na sladkú pomarančovú vôňu, ktorá mi pripomína cukríky z detstva. Modrý šulec v ktorom boli naskladané pomarančové cukríky. Milovala som ich ako decko :)

Maslo je hutnejšie, tak najprv je vhodné si ho dať do dlaní a zohriať ho a až potom nanášať. Je veľmi hebké a vďaka tomu chilli aj hrejivé. Ideálne je ho nanášať ihneď po utretí pokožky, keď je ešte mierne navlhnutá. Vynikajúco premasťuje a vyživuje pokožku po celú noc aj deň.

Nemala som z neho žiadne nežiadúce reakcie a jediné, s čím som mala problém bolo, že ho mám tak málo :D zamilovala som si ho a balenie mi vydržalo jeden mesiac pri každodennom dôkladnom natieraní. Piští mi srdiečko za ním, tak keď domíňam terajšie telové mlieko, určite sa pokúsim znova zohnať toto maslo.

Mám suchú pokožku a veľmi citlivú, náchylnú na ekzém a toto maslo mi veľmi pomohlo a odporúčam ho všetkým suchokožcom.

Už som tu zopár masiel zrecenzovala, ako levanduľové z Nového Zélandu  a pomarančové od babky Agafya a toto maslo je medzi týmito maslami na prvej priečke. Opäť ma presvedčili poliaci, že vedia robiť aj dobré produkty :)

  • Cena: 99,90 kn / 13,27€
  • Objem: 200 ml
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky