Sérum kyseliny hyalurónovej a rastlinných kmeňových buniek od Vital Plus Active

26.05.2020
Sérum kyseliny hyalurónovej a rastlinných kmeňových buniek od Vital Plus Active
Sérum kyseliny hyalurónovej a rastlinných kmeňových buniek od Vital Plus Active

Talianska spoločnosť Vital Plus Active vytvorila 3 typy sér, ktoré dostali skratky JAL , GLY a COL. Sérum, ktoré som si odskúšala je práve JAL, ktoré sa venuje hydratácii a výžive a je určené pre dehydratovanú pleť.

Hlavnými zložkami je kyselina hyalurónová a rastlinné kmeňové bunky, ktoré sú účinné proti prejavom stárnutia. To viete, stále chcem vyzerať mlado :) Naviac obsahuje aj extrakt z ginka a výťažok z koreňov echinacey. Obsahuje aj kumarín, ktorý je antioxidant, ale aj alergén (žiadna alergia sa nekonala).

Sérum je gélovitejšej formy, a preto je dobré na vmasírovanie do pokožky nejakým galvanickým prístrojom alebo ultrazvukovým, aby sa lepšie dostal do pleti. Ja som si zohriala ruky a vmasírovala prstami. Má neutrálnu vôňu, čo som veľmi ocenila. Po vstrebaní je pleť lepkavejšia, ale keď naň dáte ešte nejaký olej alebo výživný krém tak sa lepkavosť stratí. 

Ja som bola so sérom spokojná, nebolo to úplne top sérum, ale za tie peniaze sa veľmi oplatilo. Tým, že bolo gélovité, tak stačilo 3 kvapky na celu tvár a krk.

Ak sa chcete začať viac starať o pleť a nemáte veľa peniažkov na drahé séra, tak nešľapnete vedľa práve s týmto sérom. Ja som bola spokojná a určite odporúčam si ho zaobstarať najprv v 15 ml fľaške a v prípade spokojnosti je možnosť kúpy aj väčšej 45 ml verzie.

Sérum som kúpila v lekárni v OC Hron (hore na poschodí), ale videla som, že túto značku má viac lekární. Ak si chcete preštudovať viac o sérach alebo aj inej kozmetike tejto značky, kliknite TU.

  • Objem: 15 ml
  • Cena: 9,50€ (dostala som zľavu)


© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky