Šampón z granátového jablka Cosmofarma

19.07.2020
Šampón na vlasy s výťažkom z granátového jablka Cosmofarma
Šampón na vlasy s výťažkom z granátového jablka Cosmofarma

Je to doba, čo som sem nič nenapísala a nečudujte sa, toľko práce ma zahltilo, že som bola rada, keď som vypla počítač o 23:30. Nezabúdam však odkladať všetku kozmetiku a to robím už niekoľko rokov, a preto sa teraz vrátim o niekoľko rokov späť a hodím sem recenziu na šampón od talianskej spoločnosti Cosmofarma.

Značku Cosmofarma distribuje VH Cosmetics a táto spoločnosť zapĺňa regále predajní Yeme. Samotný distribútor má vlastný e-shop.

Šampón sľubuje ochranu vďaka antioxidačnej vlastnosti granátového jablka, vitalitu, obnovuje lesk a fakt krásne voňal. Cenu si už nepamätám a bločik je včudu, ale viem, že nebol drahý.

Moja skúsenosť so šampónom však nebola moc pozitívna. Penil jak blázen a perfektne vyčistil vlasy, to áno a mala som po ňom hustejšiu hrivu, ale svrbela ma po ňom strašne pokožka hlavy. Kvôli tomu som si ju musela umývať každý deň a bola som rada, že som ho domíňala.

Pre menej citlivú pokožku bude možno dobrý, ale ja si ho už určite nezadovážim. Zloženie tohto produktu tiež nie je celkom prírodné a zbytočne doň dali kopu farbiva.

  • Objem: 500 ml
  • Pôvod: Taliansko
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky