Šampón Balance s kaolínom Santé

26.08.2019
Šampón proti lupinám Santé
Šampón proti lupinám Santé

Nemčina je pre mňa niekedy strašne zábavná. Veď uznajte, názov Anti-Shuppen je fakt zábavné pomenovanie na šampón proti lupinám. No a to nehovorím o tom, že ako bežia reklamy na lupiny ako väčšinou zatrasie muž s hlavou a sneží z nej, tak presne na takú reklamu som ja ako stvorená. Niekedy mám pocit, že dokážem zasnežiť lyžiarsky svah.

Tento šampón som kúpila asi, no nech netrepem, 6 rokov dozadu? Mal trošku iný obal a veľmi dobre zabojoval proti mojim lupinám. Má inú konzistenciu ako bežné šampóny a na to sa určite pripravte a aj menej pení. Ja som mala z neho pocit, že si umývam vlasy hlinou alebo nejakým blatom. Už po prvom použití bolo vidieť, že lupiny vo veľkej miere ubudli a pokožka hlavy ma nijak neťahala. 

Obsahuje kaolín a na pokožku hlavy je fakt vynikajúci no na samotné vlasy mi až tak nevyhovoval. Dosť mi ich presúšalo, tak som siahla po kondicionéri, ale to nebola dobrá voľba. V momente ako som použila kondicionér, stratil sa účinok a lupiny boli na svojom mieste. Skúsila som aj iné kondicionéri, ale výsledok bol rovnaký, teda žiadny. 

Aj napriek tomu, že neladí so žiadnym bežným kondicionérom, tak je to najúčinnejší šampón proti tejto bielej pliage. Po umytí siahnem po oleji a prejdem si ním vlasy aby neboli tak presušené. 

Možno ani neexistuje šampón, ktorý odstráni lupiny a zároveň ich vyživý. Zatiaľ je pre mňa tento šampón na lupiny na 1. mieste a účinnejší som zatiaľ nenašla. Aj po použití celej tuby mi ešte dosť dlhú dobu vydrží pokožka bez bielych šupiniek.

Kvalita zloženia je TU

  • Kúpila som ho v DM drogérii
  • Cena: vtedy bol za nejakých 8€, teraz ho výdavam za cca 6€
  • Objem: 200 ml

Tiež vám zvykne snežiť z hlavy? Ako bojujete s lupinami? 

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky