Šampón a kondicionér s čajovníkovým olejom Love beauty & planet

16.09.2019
Šampón a kondicionér Love beauty & planet
Šampón a kondicionér Love beauty & planet

Zbadať v bežných regáloch niečo prírodného od takého giganta ako je Unilever ma príjemne prekvapilo. Prečo? Veľký výrobca sa rovná veľký znečisťovateľ našej planéty. Unilever si dal za cieľ znížiť svojim konaním dopad na životné prostredie. Práve značkou Love beauty & planet ide konečne o pokus ako to zmeniť. Áno skeptici mi teraz do toho displeja mobilu alebo počítača povedia: ty naivka. Veď dajme im šancu a som zvedavá ako to chcú dokazovať alebo či sú ochotný prispieť na nejakú organizáciu či akciu. Dala som šancu tejto dvojici vlasových prípravkov a veď prečo nie, keď ide o dobrú kozmetiku a za pár drobných.

Na Slovensko sa predstavila táto značka s trochu inými produktami ako som kúpila na Novom Zélande. Obal je podobný šampónu a kondicionéru s rozmarínom a vetiverom.  Tu je miesto rozmarínu čajovníkový olej a aróma vetiveru.

Komplet celé som ich spotrebovala a naraz, čo sa málokedy stáva. Šampónu netreba veľa a pekne vyčistí vlasy aj pokožku hlavy. Kondicionér bol viac gélovitý ako krémový a viac som sa snažila, aby mi pekne obalil vlasy.

Výhodou tejto dvojice je, že som nemala potrebu si umývať vlasy každý 3.deň, ale sa táto potreba predĺžila o jeden deň. Nevýhodou, týchto produktov bolo presušovanie vlasov a pokožky hlavy. Myslím, že to nebude až také zlé, keď budú používať tento produkt osoby s mastnejšími vlasmi a pokožkou hlavy. 

V skratke bez parabénov, silikónov, farbív, netestované na zvieratkách, vegánske, s organickými olejmi a vo fľašiach zo 100% recyklovateľného materiálu. Myslím, že vyskúšam ešte inú radu, aby som zistila, ktorá je tá správna pre mňa :)

Kvalita zloženia z Codecheck TU

  • Produkty som kúpila v Countdowne
  • Objem: 400 ml / ks
  • Cena: 10 NZD / ks

Skúšali ste už produkty tejto značky? 

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky