Šampón a kondicionér Naturschon

23.05.2020
Šampón a kondicionér Naurschon
Šampón a kondicionér Naurschon

Drogéria DM má niekoľko vlastných značiek a jednou z nich je aj Naturschon. Produkty som zakúpila cez ich e-shop a úprimne nedomíňala som kondicionér. Toto nebude moc pozitívna recenzia, ale čo už. Radšej napíšem pravdu, ako by som vás mala šáliť a potom by ste nadávali, že čo ste si to zakúpili. 

Začnem brezovým šampónom, ktorý ma dodať objem vlasom. Málinko penil, pekne voňal a po objeme ani stopy. Strašne mi vysušoval pokožku hlavy. Domíňala som ho spôsobom, prvé umývanie týmto šampónom a druhé umývanie iným šampónom. 

Olivový kondicionér sľubuje intenzívnu regeneráciu suchým a rozštiepeným končekom. Nikdy som nemala tak otrasný kondicionér. Mal takú pieskovito bahnovitú konzistenciu. Nedal sa vmasírovať do vlasov a aj napriek mojim mokrým rukám som cítila ako vysušuje. Po zmytí som mala zmotané vlasy a nedali sa poriadne rozčesať. Otras! 

Nikdy viac si nekúpim produkty tejto značky. Pre mňa sú toto veľmi nekvalitné produkty.

  • Objem: 200 ml/produkt
  • Cena šampónu: 3,49€
  • Cena kondicionéra: 3,49€

Takto zhrozená z kozmetiky som dlho nebola, ale tak aj to patrí do sveta pátrača dobrých prírodných produktov :) 

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky