Prostriedok na podlahy Winnis

10.08.2019
Prostriedok na podlahy Winnis
Prostriedok na podlahy Winnis

Zbožňovala som, keď som šla zo služobky v Taliansku a po ceste som sa mohla zastaviť v supermarkete Iper. Kopa syrov, vín, olivového oleja, artičoky, paradajkový pretlak, mozarella čapovacie zariadenia na drogériu, ktoré som prvýkrát videla práve tam. No, ale fľaštičku som zo sebou veru nemala a prázdne boli vypredané, tak som siahla po prírodnej drogérii Winnis. 

Winnis je už aj na Slovensku a ceny majú úplne také isté ako bežná drogéria.

Prostriedok som používala na všetky podlahy, teda laminát, gres aj vinyl. Nezanechával mi fľaky a pekne čistil mastnotu, či hovienka po mojich andulkách.

Má dosť výraznú vôňu až neprirodzenú po zelenom jablku, čo mi až tak nevadilo, keďže, po zriedení s vodou to bolo fajn. Čo ma však odradilo od ďalšej kúpy bolo, že mi dráždil pokožku rúk a robil sa mi z neho ekzém.

Zloženie a kvalitu výrobku z Codecheck si môžete pozrieť detailnejšie TU

Inak, ak by ste chceli ísť na nákup do Iperu v Taliansku, tak mám zákaznícku kartu a máte cez ňu 10% zľavu a ešte aj rôzne výhodné ponuky priamo pri produktoch. Stačí keď napíšete mail a pošlem foto karty s čiarovým kódom.

  • Objem: 1 l
  • Cena: cca 2€

Ktoré potraviny najradšej nakupujete v zahraničí? U mňa je to burizónová čokoláda Dorina z Chorvátska a naložené artičoky z Talianska :)

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky