Prostriedky na riad Method

18.07.2019
Prostriedky na riad Method
Prostriedky na riad Method

Značku Method si zamiluje snáď každý pre ich nádherné fľašky, ktoré sa nemusíte báť mať vystavené doma a aj kvôli ich kvalite a úžasnej vôni. 

Dokonca prilákajú oko návštevy a neraz sa mi stalo, že by chceli mať taký pekný voňavý prostriedok doma.

Táto značka je už asi po celom svete, pretože nemám problém ju kúpiť na Slovensku a ani na Novom Zélande. 

Na ich stránke som dokonca zistila, že oni vyrábajú rôzne fľašky a vône pre konkrétny trh, takže nie všetko sa dostane k nám na Slovensko. Naviac majú limitované edície, ktoré môžete nájsť na rôznych eshopoch, a tak si uloviť naozaj štýlový kúsok. Ja mám odskúšané dva tieto prostriedky, a to žltý (citrón + mäta) a oranžový (klementínka). Oba prostriedky sú vynikajúce na čistenie aj toho najšpinavšieho najmastnejšieho riadu, krásne voňajú a sú vhodné, aj na veľmi citlivú a ekzematickú pokožku. V mojej vlastnej kuchyni vlastne už 2 roky ani iný prostriedok na riad ako Method nie je. Proste ich milujem.Kvalita podľa CODECHECK TU

Kupujem v DM drogérii
Objem: 532 ml

Cena: 2,99 € 

Ktorý čistiaci prostriedok je ten váš obľúbený?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky