Prostriedky na riad Ecostore

21.09.2019
Prostriedok na riad Ecostore
Prostriedok na riad Ecostore

Ecostore je veľká novo-zélandská firma, ktorá vyrába veľké množsvo ekologických produktov od starostlivosti o domácnosť až po starostlivosť o telo, deti, ústa a rôzne doplnky či pomôcky. Sídlia tu za rohom. Srandujem, ale sú v Aucklande, kúsok od prístavu, kde ma bol vyvenčiť cez víkend môj partner. 

Ja mám odskúšaných niekoľko výrobkov od tejto firmy a musím napísať, že tento čistiaci prostriedok na riad sa im vydaril. Krásne čistí riad a vôbec nedráždi pokožku, ani ekzematickú. 

Majú tri druhy citrón, grapefruit a ultra sensitive, ktorý som nejak dodnes v obchode nevidela. Vôňa nie je intenzívna, takže nepodráždi ani najfajnovejší nos. Predávajú sa v troch objemových veľkostiach 500 ml, 1l a 5l.

Nejdem sa tu nejak rozpisovať, ale keď zaparkujete na Novom Zélande, tak budete aspoň vedieť, ktorý produkt sa naozaj oplatí.

  • Kupujem ho v Countdowne
  • Priama stránka na výrobcu TU
  • Cena: od 3,99 NZD / 2,27 €
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky