Prírodná zubná pasta Red Seal

17.07.2019
Zubná pasta Red Seal
Zubná pasta Red Seal

Sú to asi 3 roky, čo som sa rozhodla investovať do prírodných zubných pást. Neviem, kde je pravda ohľadom fluoridu a jeho škodlivosti. Jedna strana hovorí, že je veľmi dôležitý a chráni pred vznikom zubného kazu. Potom tu máme druhú stranu a tá spomína, že je karcinogénny. Ja pasty obmieňam a vôbec neriešim či obsahuje alebo neobsahuje fluorid.

Dnes vás zoznámim s rodinnou pastou s jemnou príchuťou mäty, ktorá pochádza z Nového Zélandu. 

Táto pasta neobsahuje parabény a ani fluorid. Je vegánska a obsahuje bylinky, minerály a stéviu pre vylepšenie jej chute.

Moja skúsenosť s touto pastou, avšak nie je moc pozitívna. Spomínaná mild minty príchuť je tak moc mild, že ju vôbec nie je cítiť. Príchuť som konečne zacítila, keď som bola na konci pasty. Po umytí zubov som mala zvláštnu pachuť v ústach a na zuboch mi ostal povlak. 

Už som mala aj lepšiu a konkrétne túto už určite nekúpim. Možno, kým som tu ešte kúpim nejakú inú príchuť a bude lepšia.

Kvalita zloženia z Codecheck TU

  • Kúpila som ju v obchodnom reťazci Countdown a majú aj web TU
  • Objem: 110 g
  • Cena: 3,50 NZD

Aká je vaša obľúbená zubná pasta a prečo?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky