Opaľovacie prípravky značky Rituals

26.06.2019
Opaľovacie prípravky kolekcie Karma od Rituals
Opaľovacie prípravky kolekcie Karma od Rituals

Ritual of Karma, tak sa volá rad opaľovacích prípravkov od tejto značky. Rituals nie je 100% prírodná kozmetika, avšak používajú minimálne množstvo chémie. Možno aj, preto ju moja veľmi senzitívna pokožka bez akýchkoľvek problémov berie a nechá sa ňou rozmaznávať.

Kúpila som kozmetiku minulý rok (2018) konkrétne:

  • Telový olej 30 SPF
  • Krém na tvár 50 SPF
  • Sprchovú penu, ale tú som darovala mame, lebo som ju chcela potešiť

Prípravky sú vodeodolné, chránia pred UVA a UVB lúčmi a majú vôňu dovolenky. To netrepem :) Krém je skvelým krémovým podkladom pod make-up a ja ho využívam aj v zime, keď idem niekam na túru a slnko sa odráža od snehu. Mám pigmentové škvrny, ale vďaka tomuto krému sa nijak nerozšírili.

Karma produkty odporúčam všetkými 20 prstami, pretože počas slnenia sa moja pokožka nevyhádže, ako to bolo u všetkých iných produktoch, ktoré som kedy mala. Pôvodne som si myslela, že mám alergiu na slnko a kožná lekárka mi to pekne krásne vyvrátila, že alergiu mám z toho chemického produktu. Nikdy som nešetrila, keď šlo o kozmetiku, ale kurnik, keď dáte 40€ za krém na opaľovanie, tak by mal naozaj chrániť a neškodiť mojej pokožke.

Určite neodporúčam používať len čistý kokosový olej alebo akýkoľvek iný prírodný olej. Majú veľmi nízku ochranu, len 2 SPF.

Konečne si môžem užívať slnečné lúče.

Ako vždy, tak pridávam info o ich kvalite zo stránky CODECHECK TU

  • Prípravky som kúpila v Auparku Bratislava priamo v predajni Rituals, ale dajú sa kúpiť aj na eshope TU
  • Objem oleja: 150 ml
  • Cena oleja: 18,50 €
  • Objem krému: 50 ml
  • Cena krému: 15,50 €

Poznáte značku Rituals a vyskúšali ste už z nej niektorí z produktov?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky