Opaľovací detský krém SPF 50 Weleda

11.05.2020
Detský opaľovací krém SPF 50 Weleda
Detský opaľovací krém SPF 50 Weleda

Chrániť si xichtík pred slniečkom a hlavne pred tvorbou pigmentových škvŕn by mala každá jedna z nás. Ja trubka som to zanedbala a síce sa mi ich už riadne podarilo odstrániť, stále tam nejaké tie mapky sú a je to škoda. Nevyzerá to vôbec dobre. Dokonca si dosť všímam aj na iných ženách presne také prvé náznaky škvŕn aké som mala kedysi ja a nakoniec mám omapovanú celú tvár a o 3 odtiene tmavšiu ako krk. To som tu už aj spomínala :D

No a teraz sa mi dostal pod ruku tento krém s SPF 50, ktorý je určený pre deti a keďže detičky majú jemnú pleť, tak som si tak vravela, že by mohol byť super.

Veľké pozitívum je, že je vodeodolný, obsahuje minerálne UV filtre, organický kokosový olej, bambucké maslo, vďaka čomu je pleť vyživovaná aj počas pobytu na slnku. 

Začnem tým, že krém je hutnejší a po nanesení ste ako vápno, múmia, zombie, sádrová omietka. Lepšie som to už ani nemohla popísať. Nenormálne vám vybieli pleť a zmení jej komplet farbu. 

Naučila som sa s krémom trochu inak narábať, aby pleť nebola taká biela a zniesla aj potom vrstvu make-upu, bez zmeny farby. Pred nanesením krému si postriekajte pleť pleťovou vodou a hneď na to, ako je pleť vlhká naneste krém v malom množstve. Vtedy docielite to, že nebudete taká biela a po chvíli sa časť z neho vstrebe.

Počas dňa však cítim, že ten krém ma dosť ťahá a mám suchšiu pokožku. Vôbec nehydratuje a nevyživuje ako sa spomína. 

Zistila som, že tento krém pekne vyhladí pleť, neucpáva póry a dokonca ich sťahuje. Je dokonca dobrým podkladom na nanesenie minerálneho make-upu. Nie je dobré ho používať na dennej báze a radšej by sa mal striedať s niečim výživnejším a hydratačnejším.

No každopádne nie som spokojná s týmto krémom, lebo je okolo neho viac práce ako osohu a nesplnil moje očakávania. Ak ho mám porovnať s krémom na opaľovanie SPF 50 od Rituals, tak ten bol lepší, nebol taký biely a mal lepšiu konzistenciu, 

Nebudem sa vracať k ani jednému z nich a radšej budem hľadať iný.

  • Objem: 50 ml
  • Cena: 13,49 €

Ak máte dobrý typ na prírodný pleťový krém na opaľovanie aspoň s SPF 30, tak sem s ním. :) 

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky