Nakupovanie Oblečenia a Doplnkov

09.07.2019
Nakupovanie
Nakupovanie

Už dlhšie sa hovorí o tom aký je vo svete konzum, ako sa nakupuje móda a za akých podmienok sa vyrába. Úplne súhlasím s tým, aby sa nakupovalo menej a kvalitné oblečenie či produkty, ktoré vám poslúžia x rokov. Dá sa to zmeniť?

Každý by mal začať od seba a nikde nie je napísané, že teraz v tomto momente prestanete nakupovať. Aj malé kroky sú už úspechom k dosiahnutiu nižšieho konzumu a čistejšej planéty.

Položte sebe otázku: Potrebujem mať 3 zimné bundy? Musím mať 10 kabeliek? Naozaj musíš ísť do obchodu, lebo je letný výpredaj?

Pracujem pre rôzne e-shopy a pracovala som aj, ako módny manager a fakt je, že sa mi páči móda a módne kúsky, ALE neznášam nakupovanie :D Celý život je problém niečo vôbec na mňa kúpiť, hlavne nohavice a topánky. Plus ja sa musím zaľúbiť do danej veci, aby som si ju kúpila. Môj šatník je skutočne malý a zistila som, že sa skoro celý vmestí do dvoch kufrov. Najhoršie je, že sa zvyknem dostať do štádia, že fakt si nemám, čo obliecť. Riešim to tak, že idem do obchodu a kúpim si napríklad rovnaké tričko v rôznych farbách. Kupujem kvalitu a veci mi vydržia roky.

Inak mojím snom je mať červené lodičky, ktoré budú veľmi pohodlné a sexi vyzerať na mojich nohách. Je to sen, ktorý snívam už strašne dlhé roky a je priam nedosiahnuteľný.

Som rada, že som taká a nepotrebujem mať veľa vecí. To mi pripomína, že musím hodiť sem fotografiu môjho trička, ktoré mám už 20 rokov a stále mi je dobré a nosím ho. Mamu ide vystreliť, keď ho na mne vidí. :D

Keď si niečo kupujem, tak viem, že je to kvalitné a na dlho.

Ak chcete vedieť viac o módnom priemysle a konzume, tak vám odporúčam si pozrieť video Natálie Pažickej TU.

Po tomto videu, som sa začala pozerať aj na to, kde je tovar vyrobený, lebo nechcem podporovať novodobé otroctvo v továrňach chudobných krajín. Myslím, že toto je ďalší krok, ktorým urobím niečo pre seba, nás.

Ako je to u vás s nakupovaním?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky