Musli koláčiky

08.04.2020
Musli koláčiky
Musli koláčiky

Ja som za sladké raňajky a milujem vločky s ovocím alebo takéto musli koláčiky. Prvotne som čerpala z jedného receptu a potom som si ho poupravila, aby pre mňa boli najsamlepšie. Je na vás ako sa vyhrajete vy so svojimi koláčikmi a tu sa dozviete, čo všetko som už skúšala do nich dať a čo bolo dobré a čo sa až tak neosvedčilo.

Suroviny: 

  • 2 ks žltých banánov (kľudne môžu mať aj hnedé škvrny)
  • 1 PL škorice
  • 2 PL medu
  • jemné vločky
  • čokoládové kúsky alebo kakao
  • vločky

Môžete pridať aj hrozienka, mandľové lupienky alebo iné oriešky. Fantázii a chutiam sa medze nekladú.

Postup:

Rozmačkajte banány na takú kašičku a okoreňte ich škoricou a dobre vymiešajte. Pridajte 2 polievkové lyžice medu, čokoládové kúsky alebo kakao a opäť riadne vymiešajte. Keď máte zmes vymiešanú začnite postupne pridávať do zmesy vločky a miešajte pokým sa vám nevytvorí mierne tuhá hmota. Chvíľu počkajte aby vločky zmäkli a medzitým si vyhrejte rúru na 170°C, vyberte plech a dajte naň papier na pečenie alebo silikónovú podložku. Vezmite polievkovú lyžicu, naberte zmes do nej a položte na plech. Potom poťapkaním lyžice po zmesy vytvarujte koláčik. Takto postupujte až kým nebudete mať pripravené všetky koláčiky. Plech s koláčikmi vložte do rúry a pečte 20 minút. Potom koláčiky pretočte a pečte ešte asi 20 minút alebo pokým ich nemáte do zlatista. 

Niekedy robím koláčiky len z jedného banánu a vtedy dajte len jednu lyžicu medu. Riadim sa pravidlom koľko banánov toľko lyžíc medu. 

Skúšala som aj jablko, nastrúhaný kokos, kandizované ovocie a mne to nechutilo, ale nič vám nebráni vyskúšať svoju verziu,

Prajem dobrú chuť :)  

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky