Môj nový projekt LUBITO.SK

22.09.2020
Môj pracovný stôl
Môj pracovný stôl

Posledné mesiace som tvorila jeden skvelý projekt s nízkosacharidovými potravinami, a práve preto bolo minimum recenzii a článkov, aby sa čo najskôr pustilo dielo s názvom Lubito.sk

Presne tak ako vidíte na titulnej fotke, vyzerá moje každé ráno. Čierny čaj s citrónom, krém na ruky a otvorená stránka Lubito.

Vysvetlím čo to, ako to:

Prišla Corona, všetci hlavy v smútku, aj stres, čo bude ďalej a šéf, že dajte tipy, čomu by sme sa mohli ešte venovať popri terajšej činnosti. Ta ja, že mám problém kúpiť partnerovi low carb potraviny. Od cestovín, až po sladkosti. Všetko musím zháňať po mnohých obchodoch, koľkokrát to nie je ani dobré, tak že čo keby sme urobili e-shop s nízkosacharidovými potravinami pre diabetikov, pre ľudí, ktorý chcú schudnúť a športovcov. Proste pre každého, kto sa zaujíma o zdravší životný štýl a hlavne pre môjho Miša :D

Tak po niekoľkých sedeniach sme založili web stránku LUBITO.

Kto je to SME?

Vedela som, že sama web nemôžem mať, lebo pendlujem po svete, tak spomínala som šéfa. Hlavným majiteľom a investorom tejto web stránky je Peter Mihál - big boss firmy Sketch. Mladý simpošný chlap, dosť ukecaný a veľmi skúsený v oblasti obchodovania. Miluje čísla a všetko rád počuje v percentách :)

Ďalší fešák, ktorý veľmi komplikovane myslí a vďaka tomu aj veľakrát prídeme na úplne iné veci, je grafik František Harangózo. Momentálne hrdý dvojnásobný otecko. Je to talent od prírody. Veď uznajte nie sú tie bannery krásne?

K ďalším spolupracantom patrí určite spomenúť aj skúseného a večne pozitívneho Jarka Ichnačáka a vždy usmiatu recepčnú a fakturantku Danielku Feketeovú.

No a potom som tu ja, čo stvorila web stránku, nahadzuje všetky produkty, hádže príspevky na FB a IG, a ak aj nesledujete Lubito.sk, tak ja si vás nájdem skrz reklamné kampane, ktoré tvorím. Teraz sa potľapkám po pleci, lebo som šikovníček a fakt som hrdá na tú web stránku a aj na ľudí okolo seba.

Moja predstava je, že budeme mať najväčší výber potravín s nízkym obsahom sacharidov, aby každý jeden zákazník si spomenul na Lubito.sk. Veď v Lubito. No tá stránka, tam nájdeš všetko, čo potrebuješ Lubitooo.

Chcem, aby sa stránka naplnila aj dostatočnými informáciami, receptami a tipmi. To je možno aj ponuka pre vás, športovcov, poradcov, diabetológov a tvorcov low carb receptov, že ak by ste chceli mať článok na tejto stránke, určite mi napíšte na info@lubito.sk

Denno denne nájdete nové a rôzne potraviny, ktoré si môžete kúpiť. Naviac pri objednávke nad 30€ je doprava kuriérom zadarmo.

Jedna z najkrajších prác je vonku a určite sledujte Facebook a Instagram, pretože tam môžete nájsť aj skvelé akcie a produkty pre svoj zdravý životný štýl :)

www.lubito.sk

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky