Micelárna voda Alverde

27.07.2020
Micelárna voda Alverde
Micelárna voda Alverde

Kozmetika Alverde je najlacnejšia prírodna kozmetika akú poznám a v minulosti som vám dala recenziu na hydratačný čistiaci gél s ktorým som bola veľmi spokojná.

Túto micelárku som sa teda rozhodla zadovážiť tiež. Vtedy som robila nákup na webe a škoda, že som si riadne nepreštudovala zloženie. Hneď ako tretia zložka je alkohol a v tejto vode je ho strašne veľa. Píše sa, že obsahuje aj komplex ovocných kyselín, ktoré šetrne a jemne očistia pleť. Kdeže, určite nekupujte tento výrobok. Je tak silno alkoholový, že oči z neho strašne štípu a pleť je veľmi podráždená. Je to najhoršia micelárna voda akú som kedy mala a nie je vhodná na žiaden typ pleti.

Mne sa tak nechcelo písať recenziu na tento výrobok a tak som sa bránila tomu a dlho som zvažovala, či nedám len post, ale kdeže, každý by si mal prečítať toto varovanie, než si kúpi nevhodný výrobok.

Alverde má ešte takýchto fľaštičiek viac a to zelenú ako odličovač a na 4. mieste je alkohol, takže tiež to nebude nejaká sláva a žltú fľaštičku, ako olejový odličovač  a tam je alkohol skoro na konci. Zároveň silná parfumácia produktu, tiež nenapomáha k šetrnému zaobchádzaniu s pokožkou.

  • Objem: 100 ml
  • Cena: 2,19€

Iné recenzie na produkty značky Alverde

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky