Manukový krém Happy Valley

06.10.2019
Manuka krém Happy Valley
Manuka krém Happy Valley

Manukovú kozmetiku od Happy Valley som vám už predstavila a tomuto krému som chcela venovať zvlášť článok a teraz sa môžete dočítať prečo. Tento krém nie je ako bežné krémy a svojím zložením a vlastným odskúšaním, môžem sama potvrdiť, že je to liečiteľ kožných problémov.

Moje kožné problémy

Od malička mám suchú atopickú pokožku a trpela som detským ekzémom. Ten sa vyliečil vďaka rodičom a najmä otcovi, ktorý každý rok počas prázdnin vybavil dovolenku pri mori. Chodili sme do Chorvátska a raz sme boli v Španielsku, kde ma tak vyštípalo more, že som mávala úplne fialové ruky a nohy. Španielske more aj napriek tej ukrutnej štípavosti, pálenia a svrbenia mi najviac pomohlo. Bola som aj 2x v  kúpeľoch Smrdáky, no more je určite lepšie. Ekzém zmizol, ale nie úplne. Nemôžem trhať burinu, čistiť papriku do leča, lisovať hrozno do vína, čistiť domácnosť bez rukavíc. Niektoré prírodné prípravky mi našťastie nedráždia pokožku a vďaka tomu nepoužívam chirurgické rukavice. Klasické také tie žlté rukavice na upratovanie tiež nemôžem používať, lebo sa v nich pokožka dusí a nemajú taký púdrový povlak ako chirurgické rukavice. Takže tu vzniká jedna hnusná stopa, ktorá sa k zero waste životu bohužiaľ nepribližuje. Jesť veľa kyslého, ako sú pomaranče, citróny a kvasáky (kvasné uhorky) sú tiež spúšťačom a pritom ich milujem, Som schopná len tak vypiť citrónovú šťavu alebo zjesť 3 pomaranče na posedenie.

Dnes som už dospeláčka a dávam si pozor, čo jem, a čo používam za prípravky, preto sem dávam recenzie aj na prostriedky, aby ste sa vyvarovali zbytočným kožným problémom.

Ekzém sa mi zvykne objavovať ešte aj dnes a myslím, že to je už navždy. Nie je to nič strašné, lebo ho mávam hlavne na malíčku, prstenníku a podušky mojich prstov bývajú úplne zosušené, takže mať mobil alebo dvere na odtlačok prstov je dosť zlý nápad 😃 . Avšak používam ichtyolku a dobrý telový krém.  Sem tam si urobím aj soľný kúpeľ, ktorý to riadne vyštípe, vydenzifikuje a zahojí.

Skúsenosť s krémom

Keď som ho dostala, tak samozrejme som si k nemu privoňala a išla z neho silná medová vôňa a manuky. Úprimne nevoňal mi, vôbec, ale dala som si ho na ekzém hneď, ako som ho dostala. Tá vôňa bola tak silná, že ja som ho cítila vkuse, celý večer, ako som ho mala na prstoch. Po sprche som si opäť natrela postihnuté miesta a už som cítila, že tá pokožka je vláčnejšia a viac hydratovaná. Ráno nebola ani stopa po ekzéme. Som pozerala ako tela na vráta. Použila som ho po zahojení ešte pár dní ako prevenciu a skúšala som ho aj na tvár a telo.  Strašne rýchlo zahojí akné, suché fľaky a upokojí podráždenú pokožku. Tento krém sa stal mojou prvou pomocou pri problémoch s pokožkou. 

Musím vás však upozorniť, že tento krém nie je dobré používať stále, pretože pokožka si na dobré veci rada zvyká a nemá už potom také účinky, Sama som sa nabudená zo zázrakov tohto krému celá ním patlala, ale fakt to nie je dobré.  

Obsahuje: Aktívny 15+ med Manuka, aqua, sladký mandľový olej, extrakt z propolisu, bambucké maslo, pupalkový olej, nechtíkový olej, včelí vosk, cetearylalkohol, glycerylstearát, triglycerid sodný, steroid sodný, laktát, fenoxyetanol, sorbát draselný.

Výrobca uvádza priamo na obale krému, že pomáha upokojiť suchú, podráždenú a svrbivú pokožku, poskytuje pomoc pri ekzémoch, dermatitíde, psoriáze, akné, suchej pokožke, ošupovaní a vyrážkach. 

Uvedomujem si, že píšem o kréme, ktorý je z Nového Zélandu, no samotný výrobca má eshop a poslať si ho na SR po dohode by nemal byť problém. Tu na Zélande, ale aj v Austrálii majú e-shopy, výrobcovia, obchody veľmi prozákaznícky prístup a snažia sa urobiť všetko pre spokojnosť zákazníka.

Nahodila som krém aj na Codecheck, aby ste si vedeli pozrieť jeho kvalitu zloženia TU.

  • Link na krém, ktorý si kupujem priamo od výrobcu TU
  • Objem: 75 ml / 200 ml
  • Cena: 25 NZD (14,41 €) / 37 NZD (21,33)

Aký produkt si vy najviac pochvaľujete na svoje kožné problémy? 

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky