Mangový krém Kvítok

13.05.2021
Mangový krém Kvítok
Mangový krém Kvítok

Na začiatku tohto roka som si nakúpila viac výrobkov slovenskej značky Kvítok. Rôzne krémy a tuhé šampóny s kondicionérmi, a postupne vám dám informácie o každom z nich, pretože je vskutku každý jeden jedinečný a mám inú skúsenosť. Samozrejme koľko ľudí toľko druhov pokožky a reakcií.

Hľadala som náhradu za Krásnu pani od Havlíkovej Apotéky na suché obdobie zimy. Tento krém mi bol odporučený predajkyňou vo farmárskej tržnici.

Je ideálny na suchú a citlivú pleť. V kréme sa nachádza mangové maslo, Cupuacu maslo, olej z marhuľových jadier, jojobový olej a tocopherol. Už keď som videla to množstvo olejov ma lákalo si ho okamžite dať na pleť.

Mangový krém Kvítok
Mangový krém Kvítok

Mala som dosť rešpekt pred ovocným krémom, pretože sa mi stávalo, že ma z nich svrbela pleť. Tu sa však obava nenaplnila. Krém je vyšľahaný do hutnejšej peny, ktorú stačí nanášať po menších objemoch. Je dostatočne mastný a textúra hebunká. Ideálne je si ho naniesť, keď je ešte pleť vlhká, nie úplne vysušená, vtedy sa bude lepšie vstrebávať do pokožky.

Krém úžasne vyživuje a premasťuje pokožku a výrobca sľubuje aj celkové upokojenie pokožky ak svrbí, páli, je podráždená alebo začervenaná.

Moja citlivá atopická pleť je s ním nadmieru spokojná a stal sa z neho nový miláčik na zimné obdobie. Ani som nemala potrebu si dávať nejaké sérum pod neho, všetko obsiahnuté v kréme bohato stačilo.

Krém je balený v sklenenej nádobke a ak ich nazbierate minimálne 10, môžete ich poslať priamo výrobcovi a on vám za to dá zľavu.

Tak čo, vyskúšate kozmetiku Kvítok?

  • Stránka tejto značky: https://kvitok.sk/
  • Krém som kúpila vo fresh market v Zelenom obchode
  • Objem: 60 ml
  • Cena: 7,25 €
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky