Levanduľové telové maslo N.O.M

23.10.2019
Telové maslo NOM
Telové maslo NOM

Voňala som ako naša podlaha. 🤣 To je asi prvá spomienka na toto telové maslo. Totiž na podlahy používam levanduľový čistiaci prostriedok a krásne nám to tu voní, a keď som si ho mazala na seba, tak som sa cítila ako naša podlaha 🤣 

Toto maslo má pôvod z Nového Zélandu a kúpila som ho počas najväčšej zimy 13°C, aby som nemala presušenú pokožku. Už mám niekoľko masiel odskúšaných a úprimne poviem, že toto by som už viac nekúpila.

Nebolo najlacnejšie a kvalita tohto masla nebola veru bohviečo. Nebolo maslové, ale skôr ako navoňaná vazelína. Vôňa levandule bola v tomto prípravku naviac dosť intenzívna, čo tiež po chvíli je až nepríjemné.

Spotrebovala som ho hlavne na ruky a nohy, ale na citlivejšie miesta, ako je chrbát dekolt som použila radšej, pre mňa spoľahlivé, telové mlieko od značky Essano, ktoré som vám tu už recenzovala.

Toto je kritika akú si bohužiaľ zaslúži, a keď nie je niečo dobré, tak treba o tom napísať veď, predsa nebudem sem dávať len dobré produkty.

Kúpila som ho v predajni Huckleberry, ktorú majú aj e-shop. Túto predajňu mám veľmi rada, pretože v nej zoženiete aj naozaj skvelé produkty.  

  • Cena: 24,80 NZD / 14,30 €
  • Objem: 220 g

Určite sa aj vám stalo, že ste kúpili kozmetiku, ktorá vôbec nebola dobrá. Čo ste s ňou urobili?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky