Krémové sprchovacie mydlo s kašmírom Ziaja

15.09.2020
Krémové sprchovacie mydlo s kašmírom Ziaja
Krémové sprchovacie mydlo s kašmírom Ziaja

No to letí ten čas a priznávam, že sa mi nechcelo písať nejakú recenziu, ale tak sa mi tu nakopili obaly, že to je hanba na štyri zimy. Od augusta trávim čas s partnerom v Chorvátsku, ktorému sa podarilo prísť do Európy a pracujeme obaja odtiaľto. Cez deň makáme a potom sa večer vykúpeme. Nepíšem, aby ste závideli, ale aby ste pochopili, že písať sa mi fakt nechcelo. Má to ešte jeden dôvod, ale na to si nechám zvlášť článok.

Od značky Ziaja som nemala nič, až kým som nekúpila tento sprchový gél a ešte jeden šampón. Poodhalila som v DM-ke kúsok svojho ňufáka a najviac mi voňal práve tento. 

Ja mávam dosť obavy z kupovania si sprcháčov, len tak, pretože väčšina dosť vysušuje pokožku, ale to nie je prípad tohto gélu. Obsahuje keratín a kašmír a naozaj je to cítiť. Pokožka po sprchovaní je vskutku jemná a neťahá, keď sa suší.

Vôňa tohto fialového gélu je príjemná kvetinková a nie moc silná.

V ponuke je viacero druhov a určite vyskúšajte ak patríte k vlastníčkam suchej pokožky,

Takže kašmírová rada je super a nebojte sa ju vyskúšať. Skvelá je aj cena a veľkosť balenia, ktorá mi vydržala skoro 3 mesiace.

Kašmírová rada značky Ziaja
Kašmírová rada značky Ziaja
  • Kúpila som ho v DM-ke
  • Objem: 500 ml
  • Cena: 3,55 €
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky