Krásná pani Havlíkova apotéka

06.08.2019
Krásna pani Havlíkova apotéka
Krásna pani Havlíkova apotéka

Písal sa rok 2018 a vonku už riadne vyvádzala zima. Zaparkovala som si pred Fresh marketom v Bratislave. Cieľ bol jedlo, ale keď už som tam, tak prečo si neurobiť malý nákup a zadovážiť si nejakú kozmetiku. Pristavila som pred predajňou Bylinka, kde bol dosť veľký ruch a to vzbudilo moju zvedavosť.  

Dala som sa po chvíli do rečí asi s pani majiteľkou predajne a tá mi po krátkom rozhovore odporúčala práve krémy od Havlíkovej apotéky. Ten hliníkový obal mi pripomenul moje detstvo a názvy produktov pre mňa podozrievavosť a zvedavosť. Krásna pani, Krásna slečna, Prírodný zázrak a ďalšie iné názvy. Strúhala som niekoľko grimás za sebou a s miernym neveriackym úškrnom som vzala Krásnu pani. Budiš Dada máš krém a uvidíš.

Myslíte si, že budete po ňom naozaj krásna pani?

Obsahuje ELIX-IR ™ (extrakt z bylinky stavikrv vtáčí) , ktorý ochráni vašu pokožku pred starnutím, ktoré je spôsobené slnečným žiarením. Plus obsahuje makadámiový olej, makový olej, propanediol, rakytníkový olej a extrat z materskej kašičky.  Viac o zložení zistíte TU.

Krému stačí za hrášok a vďaka tomu vám vydrží celú zimu. Je dosť mastný, avšak zanecháva príjemný hodvábny pocit na pokožke. Ja som ho používala len večer, lebo pod make-up mi nebol vhodný. Keď si ho dáte na tvár budete cítiť hlavne vôňu pomletého maku.

Po spotrebovaní krému viem s určitosťou povedať, že tento krém bude každú zimu na mojej poličke v kúpeľni. Pleť je vďaka tomuto krému pružnejšia, je dostatočne vyživená a hladučká. 

Asi to spomeniem v každom článku, nech nemusíte pátrať, že moja pleť je citlivá suchá atopická so sklonom k akné a naviac mám pigmentové škvrny. Takže teraz si viete lepšie vytvoriť názor, či do tohto krému ísť alebo nie. 

Nahodila som produkt aj na stránku Codecheck, aj keď neviem, prečo mi tam nešlo nahodiť obrázok. Základ je info k zloženiu, ktoré nájdete TU.

  • Krém som kúpila v predajni Bylinka vo Farmárskej tržnici (Fresh market)
  • Objem: 30 ml
  • Cena: neodložila som si bloček, takže neviem, ale u výrobcu je za 17,90€

Máte doma nejaký produkt z Havlíkovej apotéky?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky