Kondicionér Melissa Khakassia od Natura Siberica

19.02.2020

Mať extra jemné vlasy nie je úplná výhra a viem, že je nás viac, ktoré vlastnia takéto vlasy. Objem je jedna z požiadaviek, ktoré očakávam od vlasových prípravkov ako je tento. 

Hlavnou zložkou tohto prípravku je Melissa Khakassia, v preklade medovku, ktorá je bohatá na vitamíny C, E, D a esenciálne oleje. Naviac má v sebe olivový olej, extrakt z lopúcha, kyselinu citrónovú a výťažok z krásneho modrého kvetu Aquilegia Sibirica.

Kondicionér sa nanáša na umyté vlhké vlasy a nechá sa pôsobiť maximálne 4 minúty. potom sa spláchne ideálne vlažnou vodou. 

Má veľmi zvláštnu konzistenciu, takú bahnitú a vonia je po bylinkách.a citróne. 

Tento kondicionér som kompletne celý spotrebovala a veru nebola som vôbec spokojná. Lenže bolo mi ľúto ho vyhodiť. Jeho bahnitá konzistencia nedovolí aby sa ľahko naniesol na vlasy a treba ho teda dať viac. Po aplikovaní som si počkala a prípravok zmyla, tak ako bolo napísané. Po zmytí boli vlasy ako presušené a zaťažené, takže nielenže som nemala objem, ale dalo mi prácu vlasy rozčesať. 

Od tejto značky veľký mínus a v budúcnosti na ich hnedé fľašky nesiahnem, ale radšej tie krásne farebné. Tie mi vždy zaistia skvelé vlasy.

  • Kondicionér som kúpila v Yeme
  • Objem: 480 ml
  • Cena: cca 7 €

Iné recenzie na produkty Natura Siberica


© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky