Bez nej nefungujem - sklenená fľaša EQUA

02.06.2019
Fľaša Equa
Fľaša Equa

Sklenená fľaša EQUA

Jedna zo ZERO WASTE života a pre mňa aj veľmi dôležitá je sklenená fľaša, ktorú beriem všade, kde sa len dá.Prvá moja fľaša bola plastová tiež od značky Equa, avšak nechutila mi z nej voda a vôbec akýkoľvek nápoj. Po asi 2 rokoch som kúpila sklenenú a je to najlepšia kúpa akú som kedy urobila.


Som hrdá, že som jej nositeľkou a tu je hneď niekoľko dôvodov:


Netvorím žiaden odpad, teda som bližšie k ZERO WASTE životu. Nekupujem si plastovú fľašu, keď ma vonku alebo v aute na cestách chytí smäd pod krk.


Môžem do nej čokoľvek naliať a je jedno či je nápoj horúci alebo ľadový. V bufetoch aj v reštauráciách mi s ochotou nalejú to, čo žiadam a zároveň nepriamo šírim osvetu o živote bez plastu. Hlavne, keď za mnou niekto stojí a neuveríte, ale už sa mi stalo, že sa jeden postarší pán pýtal, že či aj on môže dostať nápoj do sklenenej fľaše. Môj bežný úsmev číslo 5 sa zmenil na číslo 10.


Dodržujem pitný režim. Odkedy mám fľašu, tak smäd sa ku mne nedostavil a dokonca pijem z nej častejšie, možno práve, preto, že tá voda zo skla je, predsa len najchutnejšia. Pomáham svojmu zdraviu a kráse


Je o niečo ťažšia ako plastová fľaša, avšak ani to nie je prekážkou, veď posilujem ruky a, keď tak môžem si vziať šikovný ruksak.


Šetrím peniaze a aj prírodu. Veď povedzme si na rovinu, keď si kupujete plastovú fľašu s minerálkou niekde vonku, tak stojí na Slovensku cca 1,20 € a stane sa, že takú fľašu si kúpite aj 2x do týždňa, ak nie viac. To je približne 125 € za rok, pritom sklenená fľaša vás stojí cca 20 € a vodu si viete načapovať doma, v práci, vonku. To som ešte nespomenula, že približne 104 plastových fliaš vyhodíte ročne, len vy jedna osoba. 


Nie som úplne ZERO WASTE avšak som hrdá, že som nejak začala a viem, že v tom bude pokračovať.

  • Fľašu som kúpila na stránke www.vivrehome.sk
  • Materiál: sklo a silikón v spodnej časti
  • Objem: 550 ml
  • Cena bola: 12,58 €

Máte aj vy svoju fľašu na cesty? Čo si do nej radi dávate? 

Prečítajte si ako prvý, čo je nové

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky