Hydratačný krém a sérum Biobaza

15.01.2021

Chorvátska značka Biobaza sa nachádza aj v našich obchodoch a hlavne slnečná rada na opaľovanie a po opaľovaní. Nikdy som nemala produkt tejto značky, ale DM Drogéria v Dubrovníku ponúka toho trochu viac, tak som samú seba nahovorila, že skúsim niečo miestne. :)

Keďže bolo leto, rozhodla som sa pre hydratačnú radu, konkrétne som kúpila sérum s aloe vera a kyselinou hyalurónovou a krém so skvalánom a zeleným čajom.

Hydratačná rada Biobaza
Hydratačná rada Biobaza

Hydratačné sérum s kyselinou hyalurónovou  a aloe vera (Hydratonic serum s aloe vera i hijaluronskom kiselinom)

Toto prírodné sérum nie je prehnane nabité rôznymi ingredienciami, ale ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása. Pritom boli v ňom použité dve zložky, ktoré sa postarajú o dostatočnú hydratáciu. Naviac obsahuje aj panthenol, ktorý v lete len ulahodí pokožke po slnení a výťažky zo zeleného čaju pre upokojenie pokožky.

Musím povedať, že toto sérum je gélovito-vodové. Ide o redší gél, ktorý sa ľahko nanáša na pleť a rýchlo sa vstrebáva. Pleť nezanecháva lepkavú pleť a pre porovnanie, JAL sérum je gélovejšie a zanechal lepkavý povrch na pleti.  Vôbec sa nemusíte báť naň dať po vstrebaní aj make-up. So sérom som bola spokojná a ak budete v chorvátsku a budete zháňať niečo za dobrú cenu, určite nebudete ľutovať, že ste dali peniažky za toto sérum.

Hydratačné sérum s kyselinou hyalurónovou  a aloe vera Biobaza
Hydratačné sérum s kyselinou hyalurónovou a aloe vera Biobaza
Hydratačný krém so skvalánom a zeleným čajom Biobaza
Hydratačný krém so skvalánom a zeleným čajom Biobaza

Hydratačný krém so skvalánom a zeleným čajom ( Hydratonic moisturizing cream sa skvalanom i zelenim čajem)

Krém je určený na deň aj noc a vďaka svojmu zloženiu sa postará o dostatočnú výživu a hydratáciu každej pleti. Obsahuje vysoko kvalitné oleje (hroznový olej, marhuľový olej, avokádový olej, jojobový olej ) s antioxidačným účinkom, stimulujú procesy omladnutia a dodajú dostatočnú hydratáciu. Plus má v sebe bambucké maslo, ktoré by miloval každý so suchou pleťou.  Znie to fakt skvele, že?

Po otvorení krému som bola prekvapená jeho vôňou. Pripomínala mi nejaké staré krémy, ktorými sme sa patlali ako deti. Nič príjemné, práve naopak, krém my až smrdí. Našťastie po nanesení nie je ho moc cítiť a ten zvláštny puch vymizne. Je to taký veľmi lacný krém bez nejakých super účinkov, ako sa spomína. Samotný krém nemá skoro žiadne účinky a nedostatočne premasťuje pokožku behom dňa. Dokonca ma po pár hodinách svrbí tvár, takže hydratácia a výživa sa nekoná. Ak však najprv dáte hydratačné sérum a potom tento krém, tak je to lepšie. Stanú sa skvelou dvojkou, ktorá sa ozaj dopĺňa a poskytne, čo potrebujem. Zamyslime sa však na chvíľku. Načo mi je krém, ktorý sľubuje niečo, čo nesplní, smrdí a je dobrý iba ak použijem sérum? No na nič. Tento krém som ešte nedopoužívala, pretože som minula sérum a teraz ho použijem asi na nohy. Táto kúpa sa veru neoplatila a neodporúčam do nej ísť.

Zhrňme si to. :) Sérum je fakt fajn a vkľude, ak by som chcela niečo lacnejšie, neváhala by som si ho kúpiť znova. Krém nikdy viac, je nekvalitný a nevhodný na pleť. Kvôli Covidu som aj ja mala hlbšie do vrecka a neľutujem, že som skúsila práve tieto ozaj lacné produkty.

  • Stránka výrobcu Biobaza
  • Objem séra: 15 ml
  • Cena séra: 89,90 kn / 11,99 €
  • Objem krému: 50 ml
  • Cena krému: 69,90 kn / 9,35 €


Ak ste už použili kozmetiku tejto značky, dajte sem komentár akú ste s ňou mali skúsenosť.

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky