Čistiaci pleťový gél Equilibra

29.03.2020
Čistiaci pleťový gél Equilibra
Čistiaci pleťový gél Equilibra

Je to už nejaký čas, čo som nenapísala žiaden článok či recenziu. Má to však pekný dôvod a ním je nový online projekt kavickovo.eu. Poďme na gél. Pred 3 mesiacmi som si kúpila tento čistiaci gél a ešte stále z neho mám. Equilibra je talianska značka, ktorá sídli v Turíne a má niekoľko výrobkov za veľmi priaznivé ceny.

Gél som kúpila v teta drogéria a tam majú aj najväčší výber produktov z tejto značky, ktoré si môžete vyskúšať.

Obsahuje aktívne uhlie, 20% aloe vera a rastlinný glycerín. Má hustejšiu gélovitú konzistenciu, ale aj napriek tomu sa dobre dávkuje vďaka pumpičke. 

Ja si ním pleť čistím každý večer aj ráno a buď si ho dám do vlhkých dlaní, mierne rozpením a následne si ním čistím pleť alebo nanesiem na čistiacu kefku a čistím ňou. Vynikajúco odstraňuje všetky nečistoty z pleti a aj hutné krémy s obsahom SPF.

Po vyčistení však dosť vysušuje pleť, a preto si ju zvyknem rýchlo prestriekať ružovou pleťovou vodou, aby som nestratila hydratáciu. Následne rýchlo nanášam hydratačné sérum, aby som si neublížila. Takže ako čistič fakt super, ale bacha na to vysúšanie. 

Už mám z tejto značky vyskúšanú aj masku s aloe vera a tú určite neodporúčam. Žiadne výsledky po nej neboli.

  • Gél som kúpila v teta drogéria, videla som už túto značku aj v DM drogérii a ak sa chcete vyhnúť obchodom v tomto období, tak kliknite TU priamo na stránku značky.
  • Objem: 200 ml
  • Cena: 5,99€

 Máte už odskúšanú túto značku? Ja ešte váham, že by som vyskúšala ešte nejaký produkt tejto značky..

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky