Cestoviny alá Dada

07.02.2020
Cestoviny alá Dada
Cestoviny alá Dada

Čo kuchyňa dala. 😃  Takto nejako vznikol recept na tieto cestoviny a musím povedať, že sa mi fakt vydaril a možno ho robia aj iný ľudia, no nazvala som si ho sebecky po sebe. 😃

Nebudem tu dávať presnú gramáž surovín, pretože u mňa je to tak, že koľko čoho bolo a ja mám rada viac slaninky a cesnaku.

Suroviny:

  • špagety / tagliatelle / bucatini (niečo slížoidné)
  • cesnak
  • čerstvá čili paprička
  • čerstvá bazalka
  • plátky slaninky / schwarzwaldská šunka
  • nakladané sušené paradajky

Postup:

Nakrájajte si cesnak na tenké plátky, čerstvú čili papričku a slaninku. Rozpáľte si trochu oleja v panvici alebo woku a jemne opečte. Medzitým si nakrájajte sušené paradajky, potrhajte bazalku a dajte zovrieť osolenú vodu na cestoviny. Keď sú slaninka s cesnakom opečené, pridajte paradajky a bazalku. Všetko jemne prepečte. Keď máte cestoviny uvarené, riadne ich sceďte a premiešajte aj s pripravenou zmesou. 

Prajem dobrú chuť :) 

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky