Centella sérum Purito

01.05.2020

Celý nápis je Centella Green Level Buffet Serum a bolo stvorené kórejskou značkou Purito. K tomuto séru ma inšpirovala youtuberka Katka. Musím pred hodnotením tohto séra poznamenať, že mať doma kvalitné pleťové sérum, je pre mňa príjemný každodenný rituál. Mám veľmi dobrý pocit, keď si na seba niečo patlám, priam až luxusný. Samozrejme, že to musí byť fakt dobré sérum.

Centella sérum obsahuje 49% Centella asiatica (pupočník ázijský), ktorá podporuje tvorbu kolagénu a aktivuje tkanivá buniek, ktoré minimalizujú vzhľad jazvičiek po akné. V sére sa nachádza aj niacinamid (vitamín B3), ktorý dáva pod kontrolu kožný maz, popasuje sa so zápalovými procesmi na pleti z akné či rosacey, udržiava hydratáciu pleti, upravuje tón pleti a eliminuje jemné vrásky. Naviac má aj peptidy, ktoré sa postarajú o lepšie a hlbšie vstrebanie účinných látok do pleti, zvýšenie elasticity a jasnosť pokožky. Výťažky z čajovníka čínskeho, olej z bergamotu a levandule sú tiež súčasťou tohto séra.

Má gélovitú štruktúru a sviežu vôňu zeleného čaju s troškou citrónovej šťavy. Dobre sa nanáša a rýchlo sa vstrebáva. Je balený v tmavej zelenej plastovej fľaške s pumpičkou.

Používam ho ráno aj večer a ešte z neho samozrejme mám, lebo má až 60 ml. 

Sérum mi perfektne vypína pleť a dodáva jej zdravý vzhľad. Odkedy ho používam, tak sa mi dosť minimalizoval výskyt akné. Počas zimy, keď bol suchší vzduch z vykurovania som si musela po ňom dávať ešte sérum pre vyššiu hydratáciu alebo výživnejší krém. Ja si dávam takéto séra a krémy aj na krk aby som ho nemala ako kura a pokožka je hladučká a pružná.

Výsledky som nevidela okamžite, ale až po cca 3 týždňoch používania, takže neočakávajte zázraky po prvom či druhom použití. 

Cena, obsah a kvalita sa rovná = veľmi sa oplatilo a odporúčam. Určite ešte poskúšam aj iné produkty od tejto značky, a ak vy ste od nich niečo už okúsili, vkľude hoďte do komentára.

  • Sérum som kúpila na stránke Natureal TU 
  • Cena: 22,90€
  • Objem: 60 ml
© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky