Balzam na pery Lavera

24.07.2020
Balzam na pery Lavera
Balzam na pery Lavera

Nemyslela som si, že budem musieť kupovať niekedy balzam na pery, vždy mi stačil kokosový olej, ale prišli rúška a tak suché pery a okolie som nikdy nezažila. Bežne nemusím používať balzamy, lebo sa rada rúžujem a používam práve také balzamové rúže, ktoré mi pery dostatočne hydratujú a vyživujú. Ja som tak závislá na rúžoch, že aj pod rúškom som narúžovaná :D

Balzam som kúpila už v období mega suchých pier, pretože tá suchosť prišla fakt rýchlo a myslím, že nie som jediná.

Balzam obsahuje Bio jojobový a mandľový olej, slnečnicový olej, carnaubský vosk a samozrejme aj iné ingrediencie, ale tieto sú také najzaujímavejšie. Balzam je skutočne vyživujúci a príjemný na pery. Je bez vône a celú noc pekne vyživý pery.

K zahojeniu popraskaných pier a okolia úst z rúška mi sám o sebe nepomohol. Na extrémne sucho mi pomohla kombinácia Centella séra od Purito, ktoré som si mierne vklepávala na celú suchú oblasť okolo úst a na pery, nechala chvíľu vstrebať, a následne natrela balzam. Tento balzam mi pomohol dokonca aj na ekzém, ktorý som mala medzi prstami na ruke. Nekašlala som sa a pred spaním som natrela tyčinkou celú ekzémovú časť a celú noc som mala pokoj od svrbenia a ráno som mala ruky krajšie.

Je to vynikajúci balzam a používam ho od marca každú noc a stále ho mám (necelú polovicu), takže aj dlho vydrží. Tie laveracke produkty sú fakt skvelé a nestoja veľa.

  • Hmotnosť: 4,5g
  • Pôvod: Nemecko
  • Cena: 2,49€

Iné recenzie na produkty značky Lavera

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky