Bahenné masky EZO

26.01.2020
Bahenné masky Ezo
Bahenné masky Ezo

Vianoce 2019 opäť priniesli niekoľko zaujímavých darčekov a jedným z nich bolo darčekové balenie slovenskej značky EZO. Niekoľko solí a k nim bahenná maska. S radosťou som si ju naplácala na tvár a soľ som si dala do lavóra a máčala si nohy. Tie soli sú 3 a zatiaľ mám odskúšanú len modrú z granátového jablka. 

Značka Ezo je známa práve magnéziovými soľami, ktoré majú blahodárne účinky a do týchto solí primiešavajú rôzne vône. Aromaterapia ako vyšitá a ak nemáte vaňu alebo si nezvyknete robiť domáci kúpeľ, tak určite vyskúšajte si nohy máčať pred TV alebo počas práce za počítačom a vedzte, že si budete tento rituál pochvaľovať. 

Poďme k maske, ktorú som dostala v balení. Bola to bahenná maska s argánovým olejom. 

Obsahuje jojobový, avokádový, olivový a mandľový olej, vitamíny B3, E, aloe vera a iné zaujímavé zložky. Nanáša sa na vyčistenú pokožku tváre a kto chce môže dať aj na krk a dekolt, prípadne na chrbát. Túto masku som naniesla na tvár a po 15 minutách zmyla. Počas pôsobenia masky som cítila taký pocit, akoby tá maska prenikala niekde hlboko do pokožky. Po zmytí boli vyčistené všetky póry. Mala som trochu suchšiu pokožku, no po zmytí treba hneď dať pleťovú vodu, tonikum, niečo čo vám tu pokožku hydratuje. Potom už sérum alebo rovno krém a hotovo.

Po skúsenosti s touto maskou som kúpila ešte jednu v Kauflande a videla som ich aj v Teta drogériách. Druhá bola s aloe vera a dala som ju na celý chrbát, lebo mám ho znečistený a krásne ho vyčistila. Fakt pecka, a tak som si tieto masky fakt obľúbila a zakúpila aj levanduľovú, ale tá je ešte v šuflíku a teším sa keď ju použijem. 

  • Kúpiť ich môžete teda v Kauflande, v drogériách TETA a priamo na ich webe a pokukať sa aj po iných produktoch TU
  • Objem masky s argánovým olejom: 10 g
  • Cena masky s argánovým olejom: 1,99€
  • Objem masky s aloe vera: 15 g (vystačí aj na dve použitia na tvár)
  • Cena masky s aloe vera: 1,69€

Na záver len toľko, že sa musím fakt poďakovať kamarátke Janke. Vďaka nej som spoznala nové a vynikajúce slovenské výrobky.

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky