Antiperspirant Korres

31.07.2020
Antiperspirant Korres
Antiperspirant Korres

Dlhé roky som nemusela používať žiadne antiperspiranty a sem tam som si dala deodorant na podpazušie a bolo vystarané a ani neviem dodnes, čo sa zmenilo. Okolo 30-tky som začala vyhľadávať antiperspiranty a používam ich dodnes aj napriek tomu, že viem, že aluminium je škodný pre zdravie a spôsobuje rakovinu prsníka. Je to risk, ale kým nenájdem fakt dobrý prírodný deodorant, tak budiš, nič iné mi neostáva.

Skúšala som aj čistý kamenec, soľný deodorant a aj mnohé iné a nič mi nezabralo. Nevzdávam to avšak, zatiaľ mám antiperspirant a čas od času kúpim deodorant a vyskúšam jeho silu.

Korres je veľmi známa grécka prírodná značka a ja som si tento antiperspirant zadovážila vo fresh markete.  Produkty sa dajú kúpiť aj v predajniach Profimed medzi zubnými kefkami a pastami.

Obsahuje prasličku (Equisetum), bisabol, ktorý ukľudňuje pokožku a alumíniové soli.

Je to guličkový antiperspirant bez vône. Nikdy ma nedráždil a fungoval asi pol roka. Po pol roku prestal fungovať, akoby si pokožka naň navykla. Začal mať aj zvláštnu vôňu, ako keď sme v škole umývali tabuľu od kriedy starou špongiou. Tak skysol a fakt bol max do koša.. Avšak behom toho pol roka bol naozaj skvelým pomocníkom. Ostalo asi 5 ml, takže mi nevadí, že ostalo  z neho tak málo.

Berte to zároveň tak, že prírodná kozmetika by sa mala minúť do pol roka. Takže za mňa dobrý antiperspirant, ktorý nahradí sprejovú verziu.

  • Objem: 30 ml
  • Cena: 13€ (to som dala pred 4 rokmi, ale už som ho videla o dosť lacnejší)

Čo používate vy, antiperspiranty alebo deodoranty?

© 2019 Ekolife Store -. Všetky práva vyhradené.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky